TIADA KESELAMATAN DI LUAR TUHAN YESUS

12274198_10153769556738236_6161445500195092843_nSaya agak was2 dengan seseorg yang ‘added’ saya di FB dan menyiasat siapa dia.Oleh kerana dia seorg muslim saya tidak merasa perlu berurusan dengan dia.Namun,saya tertarik dengan ‘quote’ yang terdapat di FB seseorang temannya.Saya teringat dengan kejadian belakangan ini keganasan yang terjadi di Paris dan mengorbankan banyak jiwa.Sesetengah orang Islam yang mengamalkan keganasan agama ini menganggap dengan membunuh orang kafir mereka mati sahid dan masuk ke surga.Itu adalah penipuan belaka,tiada orang yang membunuh orang akan ke surga….mati pasti ke NERAKA!Saya teringat mula2 dipulihkan Tuhan,saya tanya Tuhan orang Islam tu Tuhan banyak yang baik.Pasti mereka mati selamat.Tapi Tuhan kata TIADA KESELAMATAN DI LUAR TUHAN YESUS.Hukum taurat akn menghakimi mereka nanti di hadapan Tuhan YESUS.

Source:

Leave a Reply

