Syndrome Saul

syndrome-saul

BERPUASA YANG KUKEHENDAKI

Saya tidak berapa suka mendengar orang berkata,”Saya sedang berpuasa”.Biarlah puasa kita dilihat oleh Allah Bapa,tidak perlu mencanang kepada sesiapa.Saya jarang bahkan tidak memberitahu sesiapa kala saya berpuasa..maka ada yang berpuasa jadi jengkel dan mengira saya orang yang tidak pernah berpuasa….

Saya tidak suka orang2 yang berpuasa mengumpat,marah,jengkel dan bersungut-sungut…mari kita memberi hati yang terbaik kepada Bapa.

Leave a Reply

